dissabte, 19 d’abril del 2014

Travadell (sit), F.A.


Travadell means old project, means hard climbing, means not many good holds, means boulder and climbing at the same time, means precision, means clean the route, means smoothness; and from this week, Travadell means First Ascent, and maybe means 8a+.


Gipsy on Travadell (sit), F.A.

Gipsy on Travadell (sit), F.A.

Gipsy


Pictures by Ferran
And here the video:

Travadell (sit), F.A. from Jaume Garcia on Vimeo.


Thank's a lot to Ferran, Psyco artholds, Climbskin and boulder La Farinera


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que no es 8 a + ni de conya, sincerament.

Anònim ha dit...

No acceptes opinions d altres escaladors?? Crec que no es 8 a + ni de conya, puc dir ho?

Jaimito ha dit...

Com ja veus, anònim, no tinc cap problema per publicar els teus comentaris. Tambe estaria be si posessis el teu nom; aixi ser amb qui parlo...
El que jo vaic fer va ser una First ascent d'un projecte molt vell, que poder tu ni sabies que existia. Fa molt de temps que es va començar a provar. La gent, els locals, deien que nomes la trav. podia ser 7c de bloc, i, que jo sapiga, ningu havia encadenat la via per si sola. Per tan, el dia que jo vaic encadenar-ho tot junt, va deixar de ser un projecte, i s'ha de posar un grau aproximat. Jo no entenc gaire de graus, pero tot i aixi m'he mullat posant-li un grau.
Si tu creus que ni de conya és 8a+, l'unic que has de fer és anar allà i encadenar-la i despres deixar-la de 7a.
Jo no tinc cap problema sobre les opinions dels altres, pero crec que avans de parlar s'ha de fer, i despres opinar.

I per acabar, està clar que he dit que potser pot ser 8a+. En cap moment he afirmat res.

Anònim ha dit...

Felicitats mega met ,
Havia pensat treure els bolts menys mal que no tot i que la idea era flanquejar a lesquerre per uns bidits i pillar una fisura i sortir , en tot cas felicitats bou ! Encara queden projects amagats ja farem una visita conjunta vagi be you

Furri

Jaimito ha dit...

Gracies Furri!!!!
Quan de temps tio!!!
Recordo que probavem de sortir per l'esquerra i per la dreta. Crec que poden ser dues vies diferents i totes dues interessants, això si, per l'esquerra molt mes dura!!!

Aviam si quan torno per aqui ens veiem i fem aquesta visiteta per les pedres!!!
Salut

oscar ha dit...

Felicitats Met!!!Estas on fire animal!!!